Michal Hubka

Bachelor's thesis

Marketing ve vyhledávačích

Abstract:
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2007
  • Supervisor: Vlasta Kubešová
  • Reader: Petr Kadaník

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2490