Michal Hubka

Bakalářská práce

Marketing ve vyhledávačích

Anotace:
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2007
  • Vedoucí: Vlasta Kubešová
  • Oponent: Petr Kadaník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2490