Direkt marketing - šíření reklamy přes internet – Bc. Petra Váňová
Bc. Petra Váňová
Bakalářská práce
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Direct marketing - propagation of advertisement on internet
Anotace:
Téma této bakalářské práce je „Šíření reklamy přes internet.“ V teoretické části jsou popsány způsoby, které lze v současnosti využít k propagaci firmy virtuální cestou. Možností je celá řada, patří mezi ně direkt e-mail, proužková reklama, sponzorované či nesponzorované odkazy ve vyhledávačích, advergaming, blogy, kontextová reklama, video reklama, virtuální komunity a v neposlední řadě nově se rozvíjející …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the "propagation of advertising on the Internet." In the theoretical section it describes the different methods which are currently be used to promote the business of virtual channels. There are a wide range, including direct e-mail, banner ads, sponsored or non-sponsored links in search engines, advergaming, blogs, contextual ads, video ads, virtual communities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c16tk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Anna Kočová
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace firmy Oskar, Oskar - Vodafone a Vodafone ČR
Ivan Gálik -
Internet a reklama
David Zapletal -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Virální video
Martin Němec -
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Blogy a stylistické aspekty výstavby textu
Jarmil Vepřek -
Texty bez papíru: české literární blogy
Tereza Švandová