Ing. Pavlína Ištoková

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb

Marketing strategy of the company in the personal services sector.
Anotace:
IŠTOKOVÁ, Pavlína. Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. Celkový počet stran: 94 Cílem diplomové práce s názvem „Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb“ je provést marketingovou situační analýzu vybraného podniku působícího v sektoru osobních služeb a na základě této analýzy navrhnout vhodnou marketingovou strategii …více
Abstract:
IŠTOKOVÁ, Pavlína. Marketing strategy of the company in the personal services sector. [Master´s Dissertation]. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2013. Number of page: 94 The aim of this thesis entitled "Marketing strategy of the company in the personal services sector" is to create marketing situational analysis of the selected company operating in the sector of personal services and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
  • Oponent: Ing. Eliška Smotlachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze