Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb – Ing. Pavlína Ištoková
Ing. Pavlína Ištoková
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb
Marketing strategy of the company in the personal services sector.
Anotace:
IŠTOKOVÁ, Pavlína. Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. Celkový počet stran: 94 Cílem diplomové práce s názvem „Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb“ je provést marketingovou situační analýzu vybraného podniku působícího v sektoru osobních služeb a na základě této analýzy navrhnout vhodnou marketingovou strategii …víceAbstract:
IŠTOKOVÁ, Pavlína. Marketing strategy of the company in the personal services sector. [Master´s Dissertation]. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2013. Number of page: 94 The aim of this thesis entitled "Marketing strategy of the company in the personal services sector" is to create marketing situational analysis of the selected company operating in the sector of personal services and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9547/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IŠTOKOVÁ, Pavlína. \textit{Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5igi5a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová