Mgr. Blanka SCHUSTEROVÁ

Diplomová práce

Projekt komunikační strategie firmy Grid International CZ

Project of Marketing Communication Strategy for the Grid Internation CZ company
Anotace:
Firma Grid International CZ, s. r. o. působí na českém trhu od roku 1999. Tato mezinárodní poradenská společnost pomáhá firmám budovat vynikající pracovní vztahy, které vedou k výjimečným pracovním výkonům. Program Grid The Power to Change\regm{} je aplikován v nejrůznějších oblastech podnikání ve čtyřiceti zemích po celém světě. Dosud se ho zúčastnily téměř čtyři miliony manažerů. Grid semináře se …více
Abstract:
Grid International CZ company came on the Czech market in 1999. This international consulting company helps other firms to build excellent working relations leading to exceptional results. Programme The Grid Power to Change\regm{} is used in different businesses in forty countries all around the world. By now, nearly four million managers participated in it. Grid seminars differ from other approaches …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Zveřejnit od: 11. 5. 2006
Identifikátor: 2731

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SCHUSTEROVÁ, Blanka. Projekt komunikační strategie firmy Grid International CZ. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace