Projekt komunikační strategie firmy Grid International CZ – Mgr. Blanka SCHUSTEROVÁ
Mgr. Blanka SCHUSTEROVÁ
Master's thesis
Projekt komunikační strategie firmy Grid International CZ
Project of Marketing Communication Strategy for the Grid Internation CZ company
Abstract:
Firma Grid International CZ, s. r. o. působí na českém trhu od roku 1999. Tato mezinárodní poradenská společnost pomáhá firmám budovat vynikající pracovní vztahy, které vedou k výjimečným pracovním výkonům. Program Grid The Power to Change\regm{} je aplikován v nejrůznějších oblastech podnikání ve čtyřiceti zemích po celém světě. Dosud se ho zúčastnily téměř čtyři miliony manažerů. Grid semináře se …moreAbstract:
Grid International CZ company came on the Czech market in 1999. This international consulting company helps other firms to build excellent working relations leading to exceptional results. Programme The Grid Power to Change\regm{} is used in different businesses in forty countries all around the world. By now, nearly four million managers participated in it. Grid seminars differ from other approaches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2006
Accessible from:: 11. 5. 2006
Identifier:
2731
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHUSTEROVÁ, Blanka. \textit{Projekt komunikační strategie firmy Grid International CZ}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/5imw7h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHUSTEROVÁ, Blanka. Projekt komunikační strategie firmy Grid International CZ. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova