Využití systémů AAK u žáků s mentálním postižením – Bc. Petra Špinarová, DiS.
Bc. Petra Špinarová, DiS.
Bakalářská práce
Využití systémů AAK u žáků s mentálním postižením
Use systems of alternative and augmentative communication for pupils with intellectual disability
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím systémů alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením. Práce je rozdělena do třech kapitol. První kapitola charakterizuje mentální postižení. Popisuje narušenou komunikační schopnost u osob s mentálním postižením. Druhá kapitola je zaměřena na systémy alternativní a augmentativní komunikace. Definuje známé metody alternativní a augmentativní …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is concerned with utilization of alternative and augmentative communication of pupils from special elementary school. The work is divided into three chapters. The first chapter is focused on intellectual disability. It describes speech disorders by people with intellectual disabilities. The second chapter focuses on systems of alternative and augmentative communication. It defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gh54o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of alternative banking systems
Kyrylo Karlov -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková