Bc. Otakara Svobodová

Master's thesis

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úlohou manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů a její důležitostí a nepostradatelností ve společnostech. Zabývá se popisem kompetencí manažera v rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky, jejich řízením a popisem jednotlivých fází ve vztahu s nimi. V praktické části se práce orientuje na skutečnou úroveň kompetencí manažerů a sestavením optimálního modelu manažera. Dalším …more
Abstract:
This diploma thesis is looking at the manager´s role for key customer in the development of relations and its importance and indispensability in companies. It deals with the description of the manager´s competencies in developing relationships with key customers and their management and description of the various stages in a relationship with them. Practical part of the thesis focuses on the actual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Dr. Milan Hradec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní