Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Otakara Svobodová
Bc. Otakara Svobodová
Master's thesis
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úlohou manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů a její důležitostí a nepostradatelností ve společnostech. Zabývá se popisem kompetencí manažera v rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky, jejich řízením a popisem jednotlivých fází ve vztahu s nimi. V praktické části se práce orientuje na skutečnou úroveň kompetencí manažerů a sestavením optimálního modelu manažera. Dalším …moreAbstract:
This diploma thesis is looking at the manager´s role for key customer in the development of relations and its importance and indispensability in companies. It deals with the description of the manager´s competencies in developing relationships with key customers and their management and description of the various stages in a relationship with them. Practical part of the thesis focuses on the actual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ee66k/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Dr. Milan Hradec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku.
Tomáš Kolinger -
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky
Jan Šnajdr -
Řízení kvality jako klíčový princip vztahů se zákazníky v oblasti finančního poradenství
Jan Soukup -
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
Yana Litvinova -
Softwarové řešení pro řízení profitability obchodu s klíčovými zákazníky
Martin Fulier -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Kristina Melnykova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Tereza Šíslová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky
Kristýna Kvapilová