Kompenzace specifických poruch učení a chování v podmínkách střední školy – Michal Klíčník
Michal Klíčník
Bachelor's thesis
Kompenzace specifických poruch učení a chování v podmínkách střední školy
Compensation of specific learning and behavior in terms of high school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení a chování. Práce shrnuje současné poznatky o terminologii, etiologii, výskytu a projevech specifických poruch učení a chování. Popisuje proces vzdělávání žáků se specific-kými poruchami učení a chování na střední škole z pohledu legislativních norem. Obecně objasňuje metody reedukace a kompenzace. Představuje možnosti kom-penzace specifických …moreAbstract:
The thesis deals with the specific learning and behavior disorders. Summarizes the current knowledge about the terminology, the etiology, the incidence of speci-fic learning disorders, speeches and behavior. It describes the process of educa-tion of students with learning disabilities and behavior in high school in terms of legislative norms. Generally clarifies the methods of reeducation and compensa …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÍČNÍK, Michal. \textit{Kompenzace specifických poruch učení a chování v podmínkách střední školy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5l8t52/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice
Lenka Pavlíčková -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Specifické poruchy učení a pohled jedince na studium a běžný život
Sabina RASZKOVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights