Spotřebitelské chování lidí na Kolínsku při nákupu sezónního ovoce – Lenka Jiráková
Lenka Jiráková
Diplomová práce
Spotřebitelské chování lidí na Kolínsku při nákupu sezónního ovoce
Purchasing Behavior of Consumers of Seasonal Fruit in the Kolín Region
Anotace:
Tato diplomová práce Spotřebitelské chování při nákupu sezónního ovoce na Kolínsku zkoumá, prostřednictvím dotazníkového šetření, nákupní a spotřební chování lidí žijících na území okresu Kolín. Podrobněji se pak práce zaměřuje na sezónní ovoce, zejména na jahody. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z historie ovocnářství, značení výrobků, možností zpracování ovoce, atd. Ve vlastní práci …víceAbstract:
This Diploma thesis Purchasing Behavior of Consumers of Seasonal Fruit in the Kolín Region examines, through questionnaires survey, purchasing and consumer behavior of the people living in area of Kolín district. The thesis focuses on seasonal fruit, especially strawberries. In the theoretical part being explained for the main topic of the history of fruits growing, product labeling, various options …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
- Oponent: Bohuslav Ježek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“
Dominika Doksanská -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb
Pavel Staveník -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Název
Vložil
Vloženo
Práva