Jazykové a nejazykové výrazové prostředky užívané v televizní reklamě – Daniela Bednářová
Daniela Bednářová
Bakalářská práce
Jazykové a nejazykové výrazové prostředky užívané v televizní reklamě
Verbal and nonverbal agents used in television commercials
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jazykovými a nejazykovými výrazovými prostředky, které se užívají v televizní reklamě. Postihuje oblast jazykovou se zaměřením na aktualizaci, zdůraznění a kontakt s adresátem. V oblasti vizuální se zabývá barvami, písmem a neverbální komunikací. Ve zvukové rovině se zaměřuje na hudbu a některé paralingvální prostředky. Jednotlivé prostředky popisuje a následně analyzuje …víceAbstract:
This thesis deals with the verbal and nonverbal agents used in television commercials. It involves linguistic area with the focus on actaulization, emphasis and contact with addressee. In the visual area it deals with coloures, lettering and nonverbal communication. In audio area it focuses on music and some of the paralingual agents. The thesis describes these agents and analyses them within 67 commercials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedoucí: Viktor Jílek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Jazyk a styl románů Ladislava Fukse
Jana Bublanová -
Komparativní analýza anglických překladů Devatera pohádek Karla Čapka se zaměřením na autorský styl
Jana WAWRACZOVÁ -
Jazyk a styl vybraného autora
Daniela Juríková -
Jazyk a styl románu Poslední tečka za Rukopisy Miloše Urbana
Radka Navrátilová -
Jazyk a styl místních tiskovin
Kateřina Holanová -
Jazyk a styl a jazyková komika v románu Saturnin Zdeňka Jirotky
Kristýna Lustyková -
Jazyk a styl publicistických textů v regionální publicistice zaměřených na kulturní problematiku
Klára TIPANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5lo3jy 5lo3jy/2
20. 7. 2009