Postoje intaktních osob k inkluzi jedinců se zdravotním postižením – Bc. Petra Nevařilová
Bc. Petra Nevařilová
Master's thesis
Postoje intaktních osob k inkluzi jedinců se zdravotním postižením
The Attitudes of Intact Persons to Inclusion of Individuals with Health Impairment
Abstract:
Diplomová práce nesoucí název: Postoje intaktních osob k inkluzi jedinců se zdravotním postižením má za hlavní cíl seznámit čtenáře s tématikou inkluze a analyzovat názory intaktní populace na inkluzi a inkluzivní vzdělávání. Diplomová práce se věnuje charakteristice základních pojmů, inkluzivnímu vzdělávání a poradenskému systému v České republice a kvalitě života osob se zdravotním postižením v podmínkách …moreAbstract:
The main purpose of this thesis is to acquaint readers with the theme of inclusion and to analyze the opinions of intact populations about inclusion and inclusive education. The first chapter of the theoretical part deals with the characteristics of the basic concepts, inclusive education, advisory system in the Czech Republic and the quality of life of persons with disabilities in the conditions of …moreKeywords
zdravotná postižení integrace inkluze poradenský systém kvalita života ucelená rehabilitace partnerské vztahy a rodičovství neziskové organizace vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami legislativa disability inclusion advisory system quality of life comprehensive rehabilitation relationships and parenting nonprofit organizations education of pupils with special educational needs legislation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tjzx4/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se zrakovým postižením na střední škole
Kateřina Horáková -
Inkluzivní vzdělávání jedince se sluchovým postižením v základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Alena Runkasová -
Postoj osob se sluchovým postižením k inkluzivnímu vzdělávání
Veronika Běličová -
Vzdělávání jedince se syndromem Smith-Magenis: případová studie s prvky akčního výzkumu
Tereza Kroniková -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika Vavrušková