Ing. Gleb Krivulin

Diplomová práce

Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage

Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage
Anotace:
Práce dal velmi podrobný popis Mystery Shopping výzkumu. Obsahuje popis každé části procesu od začátku a aby cíle na konečnou analýzu výsledků a jejich provádění na skutečné podnikání. Hlavní hypotéza této práce je následující prohlášení: Mystery shopping může dát konkurenční výhodu na trhu. Praktická část je zaměřena na skutečný výzkum v automobilovém kampaně.
Abstract:
Thesis gave a very detailed description of the Mystery Shopping research. It includes description of each part of the process from the beginning and making goals to final analysis of the results and implementing them to real business. The main hypothesis of this thesis is the following statement: Mystery shopping can give you competitive advantage on market. The practical part is focused on real research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

Všechny práce