Theses 

Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage – Ing. Gleb Krivulin

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Ing. Gleb Krivulin

Diplomová práce

Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage

Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage

Anotace: Práce dal velmi podrobný popis Mystery Shopping výzkumu. Obsahuje popis každé části procesu od začátku a aby cíle na konečnou analýzu výsledků a jejich provádění na skutečné podnikání. Hlavní hypotéza této práce je následující prohlášení: Mystery shopping může dát konkurenční výhodu na trhu. Praktická část je zaměřena na skutečný výzkum v automobilovém kampaně.

Abstract: Thesis gave a very detailed description of the Mystery Shopping research. It includes description of each part of the process from the beginning and making goals to final analysis of the results and implementing them to real business. The main hypothesis of this thesis is the following statement: Mystery shopping can give you competitive advantage on market. The practical part is focused on real research in automotive campaign.

Keywords: Mystery shopping, Service, Staff education, Sales process, Staff evaluation.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 4. 2019 04:21, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz