Komunikační audit ve vybrané firmě – Bc. Tereza Šilhavá
Bc. Tereza Šilhavá
Bakalářská práce
Komunikační audit ve vybrané firmě
Communication audit
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo se zaměřit na hodnocení interní a externí problémové komunikace vybraného podniku. Dále se zaměřit na identifikaci problému a navrhnout přínosné změny. Pro tuto práci byl vybrán Budějovický Budvar, n. p., ve kterém budu provádět komunikační audit. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou část a aplikační část. V teoretické části je vysvětlení pojmu komunikace …víceAbstract:
The aim of the bachelor work was to focus on the assessment of the internal and external communication in the chosen company, then to focus on the problem identification and suggesting beneficial changes. There was chosen national company Budějovický Budvar for this work, in which the communication audit was executed. Bachelor work is divided into two sections, teoretical-methodological section and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ynqg7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. František Stellner, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková