Bc. Ivana Lörincová

Bakalářská práce

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

Efficiency of marketing mix in a selected company
Abstract:
The bachelor’s thesis focuses on marketing communication analysis of selected company. These analysis are important for effective interpretation of individual marketing tools. Based on analysis and results there could be made changes which t would lead to higher efficiency for each marketing activity. Theoretical part deals with description of individual marketing tools. Practical part is focused on …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce je analýza súčasného marketingového mixu podniku. Tá je dôležitá pri vyhodnotení efektivity jednotlivých marketingových aktivít na základe ktorej môže dôjsť k zmenám, ktoré by viedli jednotlivé aktivity k vyššej účinnosti. Teoretická časť sa zaoberá popisom jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Praktická časť práce sa zameriava na analýzu komunikačných aktivít firmy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní