Ing. Tereza Strychová

Bakalářská práce

Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích

Sex and Erotica Like a Supporting Subject of Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o využití motivů (symboliky, tematizací) sexu a erotiky jako podporujících témat marketingových komunikací. Zabývá se problematikou použití těchto motivů jakožto specifických marketingových témat, jejich obměnami a také vymezuje rozdíl mezi erotikou a pornografií. Záměrem je objasnit ambivalenci lidí vůči této tématice, pokusit se vymezit hranici mezi explicitním traktováním …více
Abstract:
The bachelor's thesis is about usage of sexual and erotic motives (symbolism, thematization) like supporting subjects of marketing communications. It is linked to a dilemma of usage of these motives as specific marketing themes, its modifications and it is also defining differences between erotica and pornography. The purpose is to clarify people’s ambivalence to this subject, to try to define a border …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní