Marketingová komunikácia v očnej optike – Bc. Alena Anna KALOČOVÁ
Bc. Alena Anna KALOČOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikácia v očnej optike
Marketing communication in the optician´s shop
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na marketingovú komunikáciu s dôrazom na jej využitie v očných optikách. Na základe rešerše literatúry sú v úvodných kapitolách práce uvedené teoretické informácie ohľadom marketingovej komunikácie, jej tradičných nástrojoch a ich využití v praxi. Ďalšia kapitola je venovaná digitálnemu marketingu, čiže nástrojom, vďaka ktorým je možné firmu zviditeľniť v online svete. Praktická …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication with emphasis on its use in optical stores. Based on a literature research, the introductory chapters of the thesis contain theoretical information about marketing communication, its traditional tools and their use in practice. The next chapter is dedicated to digital marketing, which is a tool that makes it possible to make a company visible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Mgr. František Pluháček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALOČOVÁ, Alena Anna. Marketingová komunikácia v očnej optike. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Optometrie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova
Název
Vložil
Vloženo
Práva