Aplikace geometrie do hodin výtvarné výchovy – Tereza Sodomková
Tereza Sodomková
Diplomová práce
Aplikace geometrie do hodin výtvarné výchovy
The Application of Geometry in Art Education Classes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem dětského kresebného projevu, jeho vývojem a interpretací. Zkoumá propojení výtvarné výchovy s výukou geometrie. Práce slouží jako námět pro mezioborovou výuku matematiky a výtvarné výchovy. V teoretické části se zabývá vývojem dětské kresby, dětské představivosti a vnímáním prostoru v návaznosti na znalosti základních geometrických poznatků. Tyto poznatky jsou shrnuty …víceAbstract:
The thesis deals with children's drawing performance, its development and interpretation. The relationship of Art Education and Geometry teaching is analysed. The study brings a theme for interdisciplinary teaching of Mathematics and Art Education. The theoretical part studies development of children's drawing, imagination and perception of space based on elementary knowledge of geometry. The findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2016
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Klára Zářecká, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Katarína Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy, Učitelství pro střední školy - výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva