Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami – Ekaterina Fedotovskaya
Ekaterina Fedotovskaya
Diplomová práce
Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami
The application of product placement in music videos and its perception by the target groups
Anotace:
Cílem této diplomové práce s názvem "Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami" je přispět k pochopení problematiky product placementu v hudebním průmyslu a provést analýzu postoje cílové skupiny k němu. Teoretická část se věnuje jednotlivým formám marketingové komunikace a definování product placementu. Uvádí se stručný historický vývoj tohoto nástroje …víceAbstract:
The aim of this thesis entitled "The application of product placement in music videos and its perception by target groups" to contribute to the understanding of the product placement in the music industry and to analyze the attitude of the target group to it. The theoretical part includes the various forms of marketing communication and definition of product placement. The brief history of this tool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44387
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44387
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
1. Teoretická cást: Vztah a komunikace režiséra s hercem 2. Praktická cást: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních del, délka minimálne 10 min., režie
Tereza KOVÁŘOVÁ