Petr HELSNER

Bachelor's thesis

Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.

Selection and analysis of SM-KOSPOL, s. r. o. `s target groups of customers
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikace a analýza cílových skupin odběratelů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část, přičemž poznatky získané v teoretické části jsou využity v části analytické pro doporučení řešení současné situace ve firmě SM-KOSPOL, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace z oblasti cíleného marketingu, tedy segmentace trhu, tržního zacílení a umístění …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the identification and analysis of target groups of potential customers. This thesis is divided into theoretical and applied part. The obtained information from theoretical part are used for making recommendations how to solve the current situation at the firm SM-KOSPOL, s. r. o. The theoretical part contains information concerning target marketing, segmentation, market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier: 17892

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miroslav Polášek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HELSNER, Petr. Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe