Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o. – Petr HELSNER
Petr HELSNER
Bachelor's thesis
Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.
Selection and analysis of SM-KOSPOL, s. r. o. `s target groups of customers
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikace a analýza cílových skupin odběratelů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část, přičemž poznatky získané v teoretické části jsou využity v části analytické pro doporučení řešení současné situace ve firmě SM-KOSPOL, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace z oblasti cíleného marketingu, tedy segmentace trhu, tržního zacílení a umístění …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the identification and analysis of target groups of potential customers. This thesis is divided into theoretical and applied part. The obtained information from theoretical part are used for making recommendations how to solve the current situation at the firm SM-KOSPOL, s. r. o. The theoretical part contains information concerning target marketing, segmentation, market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier:
17892
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELSNER, Petr. \textit{Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5opkm3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HELSNER, Petr. Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza vlivu reklamního retargetingu na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Soňa Babánková -
Segmentace trhu vína
Martin Musil -
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
David Říha