Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys – Bc. Ivo Stráník
Bc. Ivo Stráník
Diplomová práce
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys
Design, implementation and evaluation of an online marketing campaign for Dakys company.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem, realizací a zhodnocením on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys, která vyrábí prémiové čaje a bylinné směsi. V teoretické části práce jsou vysvětlené základní pojmy z oblasti marketingu, komunikačního mixu, plánování kampaně, on-line marketingu a jeho jednotlivých nástrojů. Praktická část vychází ze získaných znalostí v teoretické části práce. V této části …víceAbstract:
The thesis focuses on the design, implementation and evaluation of an online marketing campaign for Dakys, a company that produces premium teas and herbal blends. The theoretical part of the thesis explains the basic concepts of marketing, communication mix, campaign planning, online marketing and its individual tools. The practical part is based on the knowledge gained in the theoretical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Filip Vlasák, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÁNÍK, Ivo. \textit{Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5p5cg7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Jan Kodad -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková
Název
Vložil
Vloženo
Práva