Analýza uvedení nového produktu na trh estetické medicíny – Jan Burián
Jan Burián
Diplomová práce
Analýza uvedení nového produktu na trh estetické medicíny
Product launch analysis in the field of aesthetic medicine
Anotace:
Tato práce analyzuje uvedení nového produktu na trh dermálních výplní, které spadají mezi zdravotnické prostředky, farmaceutickou společností se zavedenou produktovou řadou dermálních výplní. Práce analyzuje aktivity souvisejí s marketingovou komunikaci k široké i odborné veřejnosti, nastavení ceny nového produktu a promočních aktivit vedených na podporu prodeje a targeting zákazníků. Práce pozitivně …víceAbstract:
This thesis is analysing new product launch of dermal fillers, subcategory of medical devices, by pharmaceutical company with established product line of dermal fillers. Thesis analyses activities directly linked to marketing communication both towards professional and general public, price setting, promotional activities and targeting of customers. This work finds positive results of comunication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Michal Šváb
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Michaela Klusáková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová -
Marketingová komunikace farmaceutických výrobků
Tomáš Reichel