Jan Burián

Diplomová práce

Analýza uvedení nového produktu na trh estetické medicíny

Product launch analysis in the field of aesthetic medicine
Anotace:
Tato práce analyzuje uvedení nového produktu na trh dermálních výplní, které spadají mezi zdravotnické prostředky, farmaceutickou společností se zavedenou produktovou řadou dermálních výplní. Práce analyzuje aktivity souvisejí s marketingovou komunikaci k široké i odborné veřejnosti, nastavení ceny nového produktu a promočních aktivit vedených na podporu prodeje a targeting zákazníků. Práce pozitivně …více
Abstract:
This thesis is analysing new product launch of dermal fillers, subcategory of medical devices, by pharmaceutical company with established product line of dermal fillers. Thesis analyses activities directly linked to marketing communication both towards professional and general public, price setting, promotional activities and targeting of customers. This work finds positive results of comunication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Michal Šváb

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78847