Marketingová komunikační strategie firmy Tweeto czsk s.r.o. – Bc. Richard Levytskyi
Bc. Richard Levytskyi
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie firmy Tweeto czsk s.r.o.
Marketing communication strategy of theTweeto czsk s.r.o. Company
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace společnosti Tweeto czsk s.r.o., která se zabývá prodejem dětského nábytku a textilů, a návrh doporučení pro její komunikační strategii. První část práce obsahuje definici použitých marketingových pojmů, popis moderních nástrojů marketingové komunikace a jejich výhod, návrh metod pro vyhodnocení marketingové komunikace podniku. Ve druhé, praktické …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing marketing communication of Tweeto czsk s.r.o., which deals in the sale of children's furniture and textiles, and to propose recommendations for its communication strategy. The first part of the work contains a definition of the marketing terms used, a description of modern tools of marketing communication and their advantages, a proposal of methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva