Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních – Bc. Markéta Táborská
Bc. Markéta Táborská
Diplomová práce
Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních
Application of Structured Teaching at Special Nursery Schools
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra a dalšími neurovývojovými poruchami, včetně specifikace edukačních pomůcek využívaných při implementaci do pedagogické praxe. V teoreticky orientované části diplomové práce jsou charakterizovány poruchy autistického spektra a další neurovývojové poruchy, popsány problémové oblasti vývoje dítěte …víceAbstract:
The thesis addresses the use of structured learning in children with autistic spectrum disorder and other neurodevelopmental disorders, including the specification of educational aids used in the implementation of pedagogical practice. The theoretically oriented part of the thesis characterizes autistic spectrum disorders and other neurodevelopmental disorders, describes the problem areas of development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7877
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 1. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické pomůcky a jejich využití v praxi pro žáky s autismem na 1. stupni základní školy
Markéta MAJEROVÁ -
Didaktické pomůcky v hodinách dějepisu na 2. stupni základních škol
Ludmila Nejmanová -
Didaktické pomůcky využívané v oblasti matematiky při edukaci žáků s poruchami autistického spektra
Martina ZABAVSKÁ -
Strukturované učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Aplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské škole
Markéta TÁBORSKÁ -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Jitka Mikuláštíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
30. 1. 2024
Kohout, J.
30. 1. 2024