The Role of Anxiety in Second Language Learning – Bc. Lenka Guńková
Bc. Lenka Guńková
Master's thesis
The Role of Anxiety in Second Language Learning
The Role of Anxiety in Second Language Learning
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá jazykovou úzkostí žáků druhého stupně základní školy v hodinách anglického jazyka. Cílem této práce je zjistit, zda se jazyková úzkost mezi žáky druhého stupně základní školy vyskytuje a určit, jaké jsou její příčiny. Kvantitativní část výzkumu je tvořena dotazníkovým šetřením mezi 71 žáky druhého stupně základní školy. Kvalitativní část, jejímž cílem je ověřit a detailně …viacAbstract:
This diploma thesis deals with foreign language anxiety in lower-secondary school pupils and its causes. The aim of the thesis is to assess the prevalence of foreign language anxiety in English classes among pupils of lower-secondary schools and to discover the causes of possible anxiety. The quantitative part of the research consists of a questionnaire survey among 71 pupils of a lower-secondary school …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cvbmk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová