Iveta Marečková

Master's thesis

Projevy nekázně na vybrané škole 1. stupně ZŠ

Demonstrations of indiscipline in the first grade of the chosen primary school
Anotácia:
Anotace Diplomová práce se zabývá problematikou kázně, respektive nekázně na 1. stupni vybrané základní školy v Chrastavě. Teoretická část vymezuje pojem kázně, seznamuje s morálním vývojem osobnosti, zabývá se dobovou podmíněností kázně, směřující především k současnému školství a zaměřuje se i na skutečnosti související s kázní, kterými jsou třídní klima či školní řád. Předkládaná diplomová práce …viac
Abstract:
Annotation The diploma thesis deals with the topic of the discipline or indiscipline in the primary school in Chrastava. The theoretical part defines the term discipline, introduces the moral development of the personality and it focuses on the historical determination of discipline which heads towards the contemporary education. It is also focused on the circumstances that are connected with discipline …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedúci: PhDr. Dana Kasperová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marečková, Iveta. Projevy nekázně na vybrané škole 1. stupně ZŠ. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Master programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)