Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice – Bc. Alžběta Kubišová
Bc. Alžběta Kubišová
Diplomová práce
Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice
Marketing Strategy of the Hotel POHODA Luhačovice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a zhodnocením současného stavu wellness Hotelu POHODA v Luhačovicích, na základě kterého bude navržena vhodná marketingová strategie pro zvýšení obsazenosti hotelu. V teoretické části je podle odborné literatury popsána problematika marketingového strategického plánování zejména v oblasti služeb, konkrétně služeb cestovního ruchu a hotelnictví …víceAbstract:
This diploma thesis deals with analysis of the marketing environment and evaluation of the current situation of wellness Hotel POHODA in Luhačovice, under which will be designed appropriate marketing strategy to increase occupancy of the hotel. The theoretical part describes, based on scientific literature, the issue of marketing strategic planning, particularly in the service sector, specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Zveřejnit od: 11. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubišová, Alžběta. Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová