Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu – Bc. Andrea Fialová
Bc. Andrea Fialová
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
The Use of Marketing Research in the Development and Optimization of the Product
Anotace:
Marketingové výzkumy, které jsou součástí marketingových informačních systémů, mohou pomoci vybudovat silnou konkurenční výhodu. Společnosti, které přecházejí od transakčního marketingu k relačnímu a využívají systémy vztahů se zákazníky, si nemohou dovolit investovat do produktů, pokud nebudou vycházet z aktuálních informací, které jim poskytne trh a jejich zákazníci. K získání těchto informací jim …víceAbstract:
Marketing researches, which are part of the marketing information systems, can help build a strong competitive advantage for companies. Companies are moving from transactional marketing to relational marketing and utilize relationships with customers, can‘t afford to invest in products unless they are based on current information. Market and their customers can provide to companies the relevant information …víceKlíčová slova
Agentura práce marketingový výzkum kvantitativní metoda transakční marketing relační marketing budování vztahu se zákazníky uchazeč o zaměstnání dotazník hodnotový management produkt inovace Recruitment agency Marketing research Quantitative method Transactional marketing Relationship Marketing Customer relationship management Questionnaire product innovation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0un5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane