Analýza komunikace tuzemských mobilních operátorů na sociálních sítích – Bc. David Augustin
Bc. David Augustin
Diplomová práce
Analýza komunikace tuzemských mobilních operátorů na sociálních sítích
Analysis of communication of Czech domestic mobile operators on social networks
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikaci českých mobilních operátorů na sociální síti Facebook v roce 2019, komparovat ji, zjistit její efektivitu a následně ji vyhodnotit z hlediska úspěšnosti jednotlivých zkoumaných subjektů mezi sebou, tedy ke své konkurenci.Teoretická část práce vymezuje pojmy spojené s internetovým marketingem, sociálními sítěmi, jejich vývojem a rozdělením ve světě i v …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze communication of czech mobile operators on the social network Facebook in 2019, compare different communication approaches between individual operators, establish their efficiency and finally evaluate how successful each network operator was in regards to its competition.Theoretical part of the thesis defines terms associated with internet marketing, social …víceKlíčová slova
sociální sítě Facebook mobilní operátoři komunikace marketing efektivita DEA ZoomSphere internet
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Individuální řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM pro významné zákazníky mobilního operátora T-Mobile
Renáta DOBIÁŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva