Lukáš Holenda

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Měšťanského pivovaru Havlíčkův Brod, a.s. na domácím a zahraničních trzích

The Marketing Strategy of Měšťanský Pivovar Havlíčkův Brod, A.S. on the Czech and Foreign Marketplaces
Abstract:
Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou strategii daného pivovaru, zároveň ale i navrhnout případná zlepšení pro marketing. Vedle toho je práce zaměřena na situaci v zahraničí, zhodnocení aktuálního stavu a vyhodnocení dalších možností.
Abstract:
The main goal of this thesis is to describe the marketing strategy of the particular brewery, but also to suggest improvements for marketing. Apart from this, the thesis is focused on the situation in foreign countries, evaluation of the actual state and review of another possibilities.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2014
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Iva Lechanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40834