Marketingová strategie Měšťanského pivovaru Havlíčkův Brod, a.s. na domácím a zahraničních trzích – Lukáš Holenda
Lukáš Holenda
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru Havlíčkův Brod, a.s. na domácím a zahraničních trzích
The Marketing Strategy of Měšťanský Pivovar Havlíčkův Brod, A.S. on the Czech and Foreign Marketplaces
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou strategii daného pivovaru, zároveň ale i navrhnout případná zlepšení pro marketing. Vedle toho je práce zaměřena na situaci v zahraničí, zhodnocení aktuálního stavu a vyhodnocení dalších možností.Abstract:
The main goal of this thesis is to describe the marketing strategy of the particular brewery, but also to suggest improvements for marketing. Apart from this, the thesis is focused on the situation in foreign countries, evaluation of the actual state and review of another possibilities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Iva Lechanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40834
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the SaaS Marketplace on the Czech Market
Monika Korychová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera