Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu – Ing. Petr Pavlas
Ing. Petr Pavlas
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Customer Relationship Management and Value Creation and Value Added Product
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Je rozdělena do třech kapitol. První kapitola je věnována vzniku a vývoji řízení vztahů se zákazníky od historického počátku až do současnosti. Druhá kapitola je již zaměřena na konkrétní společnost a popisuje, jak firma aplikuje tuto marketingovou strategii v praxi. Třetí kapitola analyzuje za pomocí analýzy SWOT současný stav CRM ve společnosti …moreAbstract:
This work is focused on customer relationship management. It is split into three chapters. First chapter is devoted to the creation and development of customer relationship management from the historical beginnings to the present. The second chapter is focused on a specific company, and describes how the company applies this marketing strategy in practice. The third chapter analyzes the use of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/pqojg/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Zdeněk Čapek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLAS, Petr. \textit{Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5qp8ed/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane