Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B – Bc. Martin Lenfeld
Bc. Martin Lenfeld
Diplomová práce
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Supplier’s role in enterprise effectiveness increasing of value-creating process in B2B environment.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o průmyslovém trhu (B2B). Zaměřuje se na možnosti dodavatelů při zefektivnění hodnototvorných procesů podniků. V diplomové práci je provedena podrobná teoretická analýza problematiky efektivity hodnototvorných procesů. Dále jsou definováni hlavní účastníci, kterými jsou dodavatelé, podniky a zákazníci. Problematika je posouzena ze stran jednotlivých účastníků procesu. Teoretické …víceAbstract:
The diploma work is about industrial market (B2B). It focused to suppliers possibilities to make enterprise value-creating process more effective. There is made detailed theoretical analyses of the value-creating effectiveness process matters. Further the main participants are defined, which are suppliers, enterprises and customers. The problems are judged from sides of each process participants. Theoretical …víceKlíčová slova
Dodavatel efektivita hodnototvorný proces (HTP) marketing očekávání podnik potřeby požadavky řízení řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) segmentace trhu služba trh výrobek zákazník zboží. Supplier effectiveness value-creating process (VCP) expectations enterprise needs requirements management customer relationship management (CRM) market segmentation service market product customer goods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ur4af/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane