Tamara Tripská
Bachelor's thesis
Talent Management as a Competitive Advantage
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat využití metod rozvoje mezi velkými podniky a malými a středními podniky s využitím primárního výzkumu a sekundárního výzkumu. K dosažení výsledku musí být proveden výzkum na obou velikostních skupinách podniků. Tato práce se zabývá strategií lidských zdrojů, aby se zjistilo, zda podnik rozvíjí a vzdělává své zaměstnance, které společnost potřebuje, a efektivně se …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the usage of development methods between large enterprises and small and medium-sized enterprises, with the use of field research and desk research. In order to achieve this recommendation, research must be accomplished on both size groups of enterprises. This thesis deals with human resource strategy, to establish that an enterprise develops and educates …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/5r9p33/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRIPSKÁ, Tamara. \textit{Talent Management as a Competitive Advantage}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/5r9p33/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
The Impact of the EU-Vietnam Free Trade Agreement (EVFTA) on Vietnamese Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
Thien An Thai -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov