Bc. Tykal Tykal, MBA

Master's thesis

CRM v teorii a praxi

CRM in Theory and Practice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkami strategického řízení vztahů se zákazníky v rovině teoretické i praktické pohledem na současný svět moderních technologií. Cílem diplomové práce je na základě zpracování literární rešerše a interpretace zjištěných dat z empirických výzkumů zaměřených na interní a externí stakeholdery vypracovat návrh metodického postupu při nákupu CRM řešení pro organizace veřejné …more
Abstract:
The thesis deals with the issues of strategic customer relationship management in theoretical and practical terms seen through a prism of the contemporary world of modern technologies. The objective of the thesis is to develop a proposal of a methodological procedure for purchasing CRM solutions for public administration organizations based on literature research and interpretation of data from empirical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní