Analýza vlivu dotací z EU na rozvoj malého a středního podnikání v ČR – Vilém Maur
Vilém Maur
Bachelor's thesis
Analýza vlivu dotací z EU na rozvoj malého a středního podnikání v ČR
EFFECT OF SUBSIDIES FROM EU TO DEVELOPMENT OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
Abstract:
Malé a střední podniky jsou Evropskou unii brány jako páteř evropské ekonomiky. Evropská unie vynakládá velké mnoţství finančních prostředků, které jsou poskytovány na rozvoj malého a středního podnikání. Bakalářská práce se zabývá vlivem evropských dotací na rozvoj malého a středního podnikání v České republice. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část práce představuje strukturální fondy a ukazuje …moreAbstract:
Small and medium enterprises are the European Union seen as the backbone of the European economy. The European Union spends a large amount of funds which are provided for the development of small and medium-sized businesses. This thesis deals with the influence of European subsidies for the development of small and medium enterprises in the Czech Republic. The thesis is divided into four parts. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27282
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: Dalibor Dočkal
- Reader: Ludmila Vebrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria