Analýza vlivu dotací z EU na rozvoj malého a středního podnikání v ČR – Vilém Maur
Vilém Maur
Bakalářská práce
Analýza vlivu dotací z EU na rozvoj malého a středního podnikání v ČR
EFFECT OF SUBSIDIES FROM EU TO DEVELOPMENT OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
Anotace:
Malé a střední podniky jsou Evropskou unii brány jako páteř evropské ekonomiky. Evropská unie vynakládá velké mnoţství finančních prostředků, které jsou poskytovány na rozvoj malého a středního podnikání. Bakalářská práce se zabývá vlivem evropských dotací na rozvoj malého a středního podnikání v České republice. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část práce představuje strukturální fondy a ukazuje …víceAbstract:
Small and medium enterprises are the European Union seen as the backbone of the European economy. The European Union spends a large amount of funds which are provided for the development of small and medium-sized businesses. This thesis deals with the influence of European subsidies for the development of small and medium enterprises in the Czech Republic. The thesis is divided into four parts. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Dalibor Dočkal
- Oponent: Ludmila Vebrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria