Bc. Jakub Hrabák

Bachelor's thesis

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá významem využití nových forem marketingové komunikace z hlediska upevňování povědomí o značce a zasazení do integrované marketingové komunikace. První, teoretická část bakalářské práce, je zaměřena na podrobný popis nových forem marketingové komunikace. Kromě popisu jednotlivých nových forem se teoretická část ještě zabývá vývojem forem marketingové komunikace v průběhu let …more
Abstract:
Bachelor thesis discusses the importance of using new forms of marketing communication in terms of strengthening brand awareness and engaging in integrated marketing communications. The first theoretical part of the thesis is focused on detailed description of new forms of marketing communication. Besides the describing the various new forms of the theoretical part is engaged in the development of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní