Zprostředkování architektury města Krnova žákům druhého stupně Základní školy – Nikola MACHŮ
Nikola MACHŮ
Bakalářská práce
Zprostředkování architektury města Krnova žákům druhého stupně Základní školy
Introducing the Architucture of Town of Krnov to Upper-Primary Pupils
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o metodách zprostředkování informací o architektonických stylech a jejich jednotlivých prvcích na příkladu historických staveb města Krnova žákům 2. stupně ZŠ. Hlavní cíl: Zmapovat povědomí a znalosti žáků 2. stupně ZŠ o architektuře. Dílčí cíl: Zmapovat schopnost žáků propojovat směry, které se prolínají architekturou, uměním a literaturou.Abstract:
This bachelor thesis deals with means of introducing information concerning architectural styles and their particular characteristics based on a number of historical buildings located in Krnov to upper-primary pupils. Main objective: To find out about the general view and knowledge basis of urban architecture among upper-primary pupils. Secondary objective: To find out about the ability of upper-primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Pavel Šopák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHŮ, Nikola. Zprostředkování architektury města Krnova žákům druhého stupně Základní školy. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ
Jesika Freibergová -
TERMINOLOGICKÁ BÁZE A TÉMATICKÉ PRACOVNÍ LISTY PRO INOVACI VÝUKY PŘEKLADU A TLUMOČENÍ(Specializace: Architektura a architektonické styly)Baza terminów i tematyczne karty pracy dla inowacji nauki przekladu i tlumaczeń (Specjalizacja: Architektura i style architektoniczne)
Martin ČERNÝ -
České románské umění se zaměřením na vybrané kostely v Hosíně, v Jakubu a na hoře Říp. Pracovní list pro 2. stupeň ZŠ.
Terezie VACKOVÁ -
Barokní architektura v Čechách a její výuka na středních školách
Marcela HOFNEROVÁ -
Stavby nových katolických farních chrámů v Brně v období 1890-1935: inovace katolického milieu?
Jana Kubíčková