Postavení mobilního operátora na trhu – Ivana Harenčáková
Ivana Harenčáková
Bakalářská práce
Postavení mobilního operátora na trhu
The Position of the Mobile Operator on the Market
Anotace:
Komunikace mezi lidmi je každodenní činností. Každý člověk v dnešním uspěchaném světě využívá ke komunikaci mobilní telefon. Každý zákazník chce dostat kvalitní službu za přijatelnou cenu. Cílem bakalářské práce je zjistit jaká nabídka služeb a produktů existuje na českém telekomunikačním trhu, jaké postavení na trhu zastupuje společnost O2 Czech Republic a.s. a jiné vybrané společnosti.Abstract:
Communication between people is an everyday activity. Every person in today's busy world uses to communicate your mobile phone. Every customer wants to get quality service at a reasonable price. The aim of the thesis is to determine what offer services and products exists in the Czech telecommunications market, which represents market position O2 Czech Republic a.s. and other selected companies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118324
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Blanka Poczatková
- Oponent: Kateřina Sittová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Adapting the Needs of the Youht Segment by Mobile Operator in the Czech Republic
Simona Földesová -
Application of MCDM approaches for choosing a mobile operator in a multinational company
Sajjan Ghimire -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová