Sprachliche Analyse deutscher und tschechischer Kinderwerbung im Vergleich – Markéta HÁJKOVÁ
Markéta HÁJKOVÁ
Bakalářská práce
Sprachliche Analyse deutscher und tschechischer Kinderwerbung im Vergleich
Linguistic analysis of German and Czech children's advertising in comparison
Abstract:
The bachelor work puts a target to make a linguistic analysis of czech and german children´s advertisements in a comparation. This work is divided into the two parts ? theoretical and practical. The theoretical part is focused on the definition of the concept ?advertisement? and all its belonging. Further deals with the language means which are later analyzed in the practical part. The practical part …víceAbstract:
Bakalářská práce si klade za cíl provést jazykovou analýzu českých a německých dětských reklam v porovnání. Práce je členěna na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu ?reklama? a všech jejích náležitostí, dále se zabývá jazykovými prostředky, které jsou následně v praktické části analyzovány. Praktická část je věnována samotné analýze televizních reklam …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012
Zveřejnit od: 26. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dietmar Heinrich, Dipl. ped.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJKOVÁ, Markéta. Sprachliche Analyse deutscher und tschechischer Kinderwerbung im Vergleich. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Indigové děti jako cílová skupina práce sociálního pedagoga
Natálie KUCHAŘOVÁ -
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Kristýna ZVĚŘINOVÁ -
Děti jako specifiická cílová skupina marketingu
Tereza Kundrátová -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Alice Junková -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Iva KŘÍŽOVÁ -
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Nespisovné jazykové prostředky v mluvených komunikátech televizních komentátorů v oblasti kopané
Jakub MAŘÍK -
Jazykové prostředky televizních reklam.
Šárka POLÁKOVÁ