Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Predrag Miloševič
Predrag Miloševič
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Abstract:
V bakalářské práci je popsán vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti. V teoretické části se autor věnuje konzumní společnosti, globalizaci a marketingu. Následuje popis konzumní společnosti, její historie, popis moderního spotřebitele a jeho závislostí společně s přechodem od tradičních hodnot života k pomíjivým. Dále je v práci popsána marketingová komunikace společně s jejími …moreAbstract:
The bachelor thesis describes the impact of marketing communication on consumer’s behavior. In the theoretical part, the author deals with consumer society, globalization and marketing. It follows the description of the consumer society, its history, the description of the modern consumer and his dependencies together with the transition from the traditional values of life to the passing ones. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g3wog/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora