Predrag Miloševič

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Anotace:
V bakalářské práci je popsán vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti. V teoretické části se autor věnuje konzumní společnosti, globalizaci a marketingu. Následuje popis konzumní společnosti, její historie, popis moderního spotřebitele a jeho závislostí společně s přechodem od tradičních hodnot života k pomíjivým. Dále je v práci popsána marketingová komunikace společně s jejími …více
Abstract:
The bachelor thesis describes the impact of marketing communication on consumer’s behavior. In the theoretical part, the author deals with consumer society, globalization and marketing. It follows the description of the consumer society, its history, the description of the modern consumer and his dependencies together with the transition from the traditional values of life to the passing ones. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní