Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Predrag Miloševič
Predrag Miloševič
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Anotace:
V bakalářské práci je popsán vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti. V teoretické části se autor věnuje konzumní společnosti, globalizaci a marketingu. Následuje popis konzumní společnosti, její historie, popis moderního spotřebitele a jeho závislostí společně s přechodem od tradičních hodnot života k pomíjivým. Dále je v práci popsána marketingová komunikace společně s jejími …víceAbstract:
The bachelor thesis describes the impact of marketing communication on consumer’s behavior. In the theoretical part, the author deals with consumer society, globalization and marketing. It follows the description of the consumer society, its history, the description of the modern consumer and his dependencies together with the transition from the traditional values of life to the passing ones. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g3wog/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora