Zvýšení konkurenceschopnosti ateliéru Model4You za použití nástrojů e-marketingu – Marie Chudíčková
Marie Chudíčková
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti ateliéru Model4You za použití nástrojů e-marketingu
Increasing competitiveness of Model4you studio by using instruments of e-marketing
Anotácia:
Účelem této bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti vybraného ateliéru za pomocí SEO nástrojů. Náplní práce je kompletní transformace současné webové prezentace, následná optimalizace pro vyhledávače a využití online propagace pomocí PPC kampaně či sociálních sítí. Na závěr byla zhodnocena efektivita těchto činností a doporučeny návrhy pro budoucí využití.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to increase the competitiveness of the selected studio by using SEO instruments. The thesis deals with a complete transformation of the current web presentation, search engine optimization and usage of online promotion using PPC campaign and social networks. In the end the effectivity of aforementioned activities was evaluated and proposals were recommended for future …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stratos Zerdaloglu
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHUDÍČKOVÁ, Marie. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti ateliéru Model4You za použití nástrojů e-marketingu}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/5u1nrh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Názov
Vložil
Vložené
Práva