Bc. Eva Paracková
Bachelor's thesis
Marketingový plán společnosti
The marketing plan of company
Abstract:
Bachelor thesis I focused on the issue of the marketing plan of Aelia, Ltd. The work addresses the vision, mission and strategy to achieve the objectives of a particular shop, because its structure is divided into theoretical and practical part. Theory work is focused on marketing, its philosophy, tools, activities, and marketing mix. Theme is an important contribution in the current and future business …moreAbstract:
Svou bakalářskou práci jsem věnovala tématu marketingového plánu společnosti Aelia, s.r.o. V práci se řeší vize, mise a strategie na dosáhnutí cílů konkrétní prodejny, proto je její struktura rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teorie je práce zaměřena na oblast marketingu, jeho filozofii, nástroje, aktivity a marketingový mix. Zpracovávané téma představuje významný přínos v současných i budoucích …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lgpqa/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi