Helena Maňáková

Diplomová práce

Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR

CRM Software-as-a-Service in Czech Republic
Anotace:
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým …více
Abstract:
Customer relationship management includes all the sophisticated methodologies. It is a comprehensive way to manage the relationships which company has with its customers. There is a fierce competiton between companies, small businesses have to compete on equal terms with large organizations. This situation leads to discussion about customer oriented approach and diligence to prevent the loss of customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
  • Vedoucí: Miroslav Žebrák
  • Oponent: Jiří Kacerovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19847

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management